Galerie / Muzea / Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

Osvětlení muzea,  Malá pevnost - Terezín

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek

Nápadité řešení expozice vzniklo v terezínském muzeu v Malé pevnosti. Autorem expozice je akad. arch. Václav Hejna, se kterým jsme společně zvažovali koncepci osvětlení. Zajímavě řešené posuvné skleněné panely instalované před okny, snižují průchod denního světla a jemně jej rozptylují do prostoru. Osvětlení expozice zde plynulým plošným způsobem navazuje na tuto denní složku. Speciální optický systém wallwasher osvětluje stěny s vystavenými exponáty. Obrazy samostatně umístěné jsou osvětleny kruhovou vyzařovací distribucí. Využili jsme rovněž oválný charakter, který koncentruje paprsek světla v jedné oválné úrovni. Expozici zajímavým způsobem zpestřují 3D exponáty v podobě byst i velkých soch. Pro zvýšení kontrastu jsme použili rozdílné barvy bílého světla. Pro exponáty s tmavým charakterem jsme zvolili chladný odstín světla, 5500 Kelvinů. V mnoha případech tento odstín umocňje záměr expozice a všudy přítomného ducha utrpení v Terezíně. Pro obrazy využíváme teple bílý odstín s hodnotou 3000 Kelvinů. Na všech obrazech je nastavena požadovaná úroveň světla. Nároky kurátora byly od 50 luxů u originálních grafik, po 300 luxů u olejových maleb.

Stejně jako u ostatních našich realizací jsme zde použili špičkový světlený systém ERCO, který u nás, ale také ve světě, využívá stále více významných institucí. Jeho jedinečnost je v mnoha faktorech, které jsou nezbytné pro splnění přísných požadavků na kvalitní osvětlení výstavních prostor.

Použitá svítidla:

ERCO Logotec wallwasher / spot / flood / oval

ERCO Logotec narrow spot 5500 K

Pollux spotlight spot / flood / oval

Osvětlení muzea, Malá pevnost - Terezín

titulek
-